Wednesday, January 09, 2008

I'm Back

It's 2008 and this is my 1st post after about a week into the new year. So what have I been doing lately? The answer would be Work, Work, Work, balik kampung, Work and Work again. Somewhere in between I've been tagged twice by SD. The tag is in Malay so here goes:

Bilakah saat-saat anda merasa boring dan bosan?

Bila membuat kerja/sesuatu yang berulang-ulang tanpa apa-apa yang baru untuk dibuat

Bagaimanakah anda menghilangkan perasaan boring dan bosan tersebut?

Buat sesuatu yang baru atau keluar makan angin

Pernah anda merasa hendak memukul seseorang?

Tentulah pernah

Jika ya, bagaimanakah caranya anda hendak memukul orang tersebut?

Tendang perutnya, siku mukanya dan lain-lain lagi

Pernahkah anda mengamuk dan membaling barang-barang di sekeliling anda?

Tidak. Kalau saya membaling barang-barang di sekeliling saya dan barang itu rosak, saya terpaksa membeli barang baru, semua itu menggunakan duit dan saya ini kedekut orangnya

Pernahkah anda mencintai seseorang? (termasuk sesame jantina dan berlainan jantina)

Tentulah pernah

Siapakah orang yang malang itu?

Jika kamu lihat blog ini kamu akan tahu

Berapa ramai orang yang pernah anda cintai?

Kalau saya jawab disini ada orang akan marah :)

Pernahkah hati anda dilukai?

Pernah dan lebih daripada sekali

Apakah cara anda untuk mengubati luka di hati itu?

Saya bukan doktor, jadi saya tidak tahu macam mana hendak mengubat luka di hati

Antara tortoise, eagle, tiger, elephant, kuda, yang mana satu pilihan anda?

Saya akan jadi elephant sebab elephant besar dan kuat jadi boleh buli orang yang lebih kecil

Berapa ramai orang yang pernah menyukai anda? (termasuk sesame jantina dan berlainan jantina)

Ada orang sukakan saya kah?

Pernahkah anda meniduri orang lain selain daripada isteri/suami anda sekarang? (juga selain daripada mak bapak, atuk nenek, pakcik makcik, adik-beradik, anak-beranak dan sedara-mare) – anda boleh tinggalkan soalan ini sekiranya anda rasa pernah berbuat demikian dan berasa segan untuk menjawabnya hehehe…

Jawapan untuk soalan itu adalah sulit dan persendirian

Anda hidup untuk makan atau makan untuk hidup?

Kalau saya tidak makan saya akan mati

Apakah falsampah hidup anda?

Saya tidak belajar sastera semasa di sekolah, saya jugak tidak mempunyai ijazah doktor falsafah jadi saya tiada falsampah dalam hidup

Adakah anda berasa menyampah dengan tag ini?

Saya rasa sangat menyampah membuat tag ini tetapi kerana saya sedang boring dan bosan, jadi saya membuat tag ini

Jadi apakah yang akan anda lakukan sekarang?

Saya akan membuang masa sehingga waktu makan tengahari dan terus membuang masa menunggu pukul 5 petang untuk pulang ke rumah

3 comments:

Hazyr said...

Peringatan!

Jangan membuang masa merata-rata. Denda RM100.

najibest said...

err...i think that only applies to your workplace..mine can heh :)

Anonymous said...

ni keja ko selama ni....